کد خبر: ۸۴۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
تعداد بازدید: ۴۰۵
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه تهران (بهار جان) تاکید کرد که احسان حدادی در این برنامه به کرونا مبتلا نشده و حال تمامی عوامل برنامه هم خوب است.

چرا محمد علیزاده برنامه تحویل سال را اجرا کرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، درست سه روز قبل (هشتم فروردین ماه) بود که اعلام شد تست کرونای احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا و دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ مثبت است؛ شنیدن این خبر برای بسیاری نگران‌کننده بود؛ هرچند که در ادامه‌ی آن عنوان شده بود که خوشبختانه «تغییر نگران‌کننده‌ای در وضعیت بالینی حدادی روی نداده و روند درمان او رضایت‌بخش است».

اما نکته‌ی دیگری که در این خبر ابتلا، نگران‌کننده به نظر می‌رسید، حضور این قهرمان ملی و بین‌المللی در برنامه‌ی تحویل سال یکی از شبکه‌های تلویزیونی بود که هر چند دقیقه یک بار در ارتباط مستقیم با تعدادی از مهمان و البته عوامل سازنده از جمله مجری‌ها (محمد علیزاده و هیراد حاتمی) قرار گرفته بود و البته این پرسش را به ذهن متبادر می‌کرد که آیا ممکن است احسان حدادی در ویژه‌برنامه تحویل سال تلویزیون به این ویروس مبتلا شده باشد؟

اما از طرفی در شرایطی که حدادی به عنوان یک سلبریتی و نماینده‌ای از طرف فدراسیون دو و میدانی، مردم را به ماندن در خانه‌هایشان تشویق می‌کرد، در همین ویژه‌برنامه تحویل سال از حضور چند روز قبلش در اردوی کیش خبر داد؛ خبری که البته در رسانه‌های رسمی هم منتشر شده بود و پرسش بعدی درست همین‌جا شکل می‌گیرد که آیا این احتمال وجود دارد که احسان حدادی کرونا را با خود به صداوسیما برده باشد و در این صورت، هم‌اینک حال عوامل سازنده «بهار جان» چگونه است؟

برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها با محمد قنبری ـ تهیه‌کننده ویژه برنامه بهار جان ـ گفت‌وگویی داشته ایم:

طرح پرسش‌هایی درباره‌ی دستمزد مهمانان ویژه‌برنامه‌های تحویل سال تلویزیون و همچنین اجرای محمد علیزاده (خواننده پاپ) از دیگر بخش‌های محتوایی این گفتگو را شامل می‌شود.

قنبری درباره‌ی حضور احسان حدادی ـ قهرمان پرتاب دیسک آسیا و دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ ـ به در ویژه‌برنامه «بهار جان» گفت: خوشبختانه هیچکدام از عوامل برنامه و حتی محمد علیزاده و هیراد حاتمی که مجریان برنامه و در ارتباط مستقیم با مهمانان بودند به کرونا مبتلا نیستند و حال همه آن‌ها خوب است.

قنبری در ادامه گفت: دوستان ارتش هر روز قبل از شروع برنامه استودیو را ضدعفونی می‌کردند و ما نکات بهداشتی را رعایت کرده‌ایم.

او درباره‌ی مبالغی که به عنوان هدیه به مهمانان ویژه‌برنامه‌های تلویزیونی از جمله برنامه‌های تحویل سال پرداخت می‌شود، توضیح داد: در شبکه پنج همه هدایای پرداختی و مهمانانی که حضور پیدا می‌کنند با نظارت مدیر شبکه و مدیران گروه اجتماعی صورت می‌گیرد و چهارچوبی وجود دارد؛ البته متاسفانه در برخی از شبکه‌ها اینطور نیست و ما مهمانانی داشتیم که از شبکه‌ی دیگر دو برابر دریافت کردند و به برنامه‌ی آن‌ها رفتند.

قنبری در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا درباره حضور محمد علیزاده ـ خواننده پاپ ـ به عنوان مجری برنامه تحویل سال شبکه تهران، این تصمیم را با هدف معرفی قابلیتی متفاوت از یک چهره شناخته‌شده دانست و گفت: اگر برنامه ما سلبریتی‌محور بود، برنامه‌های بعد از «بهار جان» که با عنوان «شب فیروزه‌ای» پخش می‌شود را هم با اجرای محمد علیزاده به روی آنتن می‌بردیم، اما ما می‌خواستیم در این روز‌ها که مردم درگیر ویروس کرونا هستند، با هنرمندان در ارتباط باشند و محمد علیزاده یکی از هنرمندان پرطرفدار است.

قنبری در ادامه رفاقت بیست ساله‌اش با محمد علیزاده را یادآوری کرد و افزود: من ایشان را خوب می‌شناسم و احساس کردم توانایی اجرا را دارند، اما اگر قرار بود سلبریتی‌محور باشیم، هیراد حاتمی که مجری شبکه پنج سیماست را در کنار محمد علیزاده قرار نمی‌دادیم.

او افزود: من معتقدم که مجری حتما باید در برنامه حضور داشته باشد و در خیلی از مصاحبه‌ها علیزاده خارج از صحنه بود و حاتمی اجرا می‌کرد.

ویژه برنامه «بهار جان» از ۲۶ اسفند ماه تا ۲ فروردین ماه از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت و در این برنامه هنرمندانی همچون شبنم قلی‌خانی، هدایت هاشمی، پرواز همای، امید جهان و مهران احمدی به عنوان مهمان حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: