کد خبر: ۸۴۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۳۸۶
دادستان مرکز استان فارس:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با رد شایعاتی مبنی بر فرار از زندان عادل آباد در پی ناآرامی‌های شب گذشته گفت: با ورود نیرو‌های یگان ویژه و حضور به موقع مسئولان قضایی، موضوع کنترل شد.

فرار از زندان عادل آباد شیراز در پی ناآرامی‌های شب گذشته صحت نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با رد شایعاتی مبنی بر فرار از زندان عادل آباد در پی ناآرامی‌های شب گذشته، اظهار کرد: پس از اطلاع از ناآرامی در زندان، بلافاصله بنده و رئیس کل دادگستری و اعضای شورای تامین استان فارس در محل حضور یافته و با زندانیان صحبت کردیم.

وی با بیان اینکه این ناآرامی در بند‌هایی که محکومان سارقان مسلح و جرایم خشن حضور دارند اتفاق افتاده بود، افزود: در نهایت با ورود نیرو‌های یگان ویژه و حضور به موقع مسئولان قضایی، موضوع کنترل شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس تصریح کرد: این ناآرامی‌ها، تلفات و آسیب جانی به همراه نداشته است و هیچ یک از زندانیان نیز فرار نکرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: