کد خبر: ۸۴۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
تعداد بازدید: ۳۴۳
احمد سعادتمند رسماً به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد.

سعادتمند رسماً مدیرعامل استقلال شد/ مجیدی در آستانه استعفا ؟!به گزارش خبرداغ و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس صورتجلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در تاریخ دهم فروردین ماه ۹۹ و طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی استقلال منصوب شد.

این در شرایطی است که فرهاد مجیدی با انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال مشکل دارد. او امروز در صفحه اینستاگرامش اگر چه اسمی از سعادتمند نیاورده اما نوشته:” استقلال بیشتر از هر زمانی به مدیران توانا و پولساز نیاز دارد، نه مدیرانی که بدون پشتوانه اقتصادی لازم و با تبلیغات و وعده‌های دروغ فقط وقت استقلال را هدر می‌دهند.”

طبیعی است که در این وضعیت شایعات عجیبی درباره استقلال مطرح شود. یکی از این شایعات، احتمال استعفای فرهاد مجیدی در صورت رسمی شدن مدیرعاملی سعادتمند بوده است. فرهاد که طی این مدت نسبت به اتفاقات مدیریتی استقلال سکوت نکرده و در صفحاتش در فضای مجازی، واکنش نشان داده، حالا ممکن است با استعفایش تبدیل به اولین بحران مدیریتی احمد سعادتمند در استقلال شود.

دیگر شایعه‌ای که درباره استقلال مطرح شده، مصاحبه اسماعیل خلیل‌زاده است. رئیس هیات مدیره استقلال که بعد از انتشار خبر غیررسمی مدیرعاملی سعادتمند، از سمت خود استعفا داده، احتمالا به زودی در مصاحبه‌ای حرفهای زیادی درباره استقلال خواهد زد.

اتفاق دیگری که می‌تواند هواداران استقلال را نگران کند، واکنش بازیکنان به تغییرات جدید در تیم مدیریتی استقلال است. آنها امیدوار بودند با بازگشت موسوی، وضع مالی باشگاه بهتر شود و طبیعتا رقمی هم به حساب آنها واریز شود منتهی موسوی اعلام کرده در این شرایط برنامه‌ای برای همکاری با باشگاه استقلال ندارد. اتفاقی که قطعا باب میل بازیکنان نیست و این احتمال وجود دارد که آنها به صورت دسته جمعی و با انتشار یک نامه به اتفاقات جدید در باشگاهشان واکنش نشان دهند.

در این بین به دنبال اعلام برخی خبرها مبنی بر استعفای خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به اطلاع می رساند، این خبر صحت ندارد و ایشان کماکان به عنوان رئیس هیات مدیرعامل باشگاه فرهنگی- ورزشی استقلال حضور دارند.

منبع:شفقنا ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: