کد خبر: ۸۴۷۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۳۰۵
قرار بود در وزارت ورزش جلسه هیات مدیره استقلال برگزار شود.

فرهاد مجیدی به سیم آخر زد ؛ منتظر افشاگری های عجیب سرمربی استقلال باشیدبه گزارش خبرداغ، خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : فرهاد مجیدی این روزها حسابی در اینستاگرامش جنجال ساز شده است در حالیکه اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال در رشت و در بستر بیماری است و کامران منزوی طبق مصاحبه خودش از عضویت هیات مدیره استعفا کرده و دیگر حاضر به شرکت در جلسات نیست و همچنین عبدالرضا موسوی هم که هنوز وضعیتش مبهم بوده و در خارج از کشور بسر می برد، با اصرار عجیب و غریب وزارت ورزش و مهدی علی نژاد، هیات مدیره ٢ نفره احمد سعادتمند و حجت نظری قرار است در ساختمان وزارت ورزش برگزار و حکم مدیرعاملی سعادتمند اعلام شود!

نکته قابل توجه اینجاست که طبق قانون تجارت اعضای هیات مدیره نباید کمتر از ۵ نفر بوده و برگزاری جلسات با ٢ عضو قانونی نیست. همچنین انتخاب مدیرعامل از وظایف هیات مدیره هم هست.

سوال اینجاست که وزارت ورزش چطور می خواهد در نبود اعضای تاثیرگذار هیات مدیره استقلال مثل خلیل زاده و موسوی که شنیده می شود هر دو با مدیرعاملی سعادتمند مخالف هستند کارمند خود را مدیرعامل استقلال کند ؟!

در این روزها عجله در مصاحبه های سریالی علی نژاد فقط برای استقلال عجیب به نظر می رسد و این شائبه را به وجود می آورد که برای پست سعادتمند در مدیر کلی استعدادیابی، جایگزین در نظر دارد.

ای کاش علی نژاد بجای عجله در انتخاب مدیرعامل استقلال که از وظایف هیات مدیره است، درباره ۵ نفر اعضای هیات مدیره شفاف سازی کرده و بعنوان نماینده مجمع بگوید که سعادتمند با کدام مصوبه و مجوز از هیات مدیره به دنبال اسپانسر و امضای قرارداد اسپانسری است؟!

نمایندگان وزارت ورزش در هیات مدیره پرسپولیس به دلیل عدم اطلاع از قراردادهای انصاری فرد از وی انتقاد کرده و رفتار او را غیرقانونی قلمداد کردند حال سوال عجیب این است که در استقلالی که هنوز هیات مدیره اش تشکیل نشده و سعادتمند را بعنوان مدیرعامل انتخاب نکرده چه کسی به وی مجوز مذاکره با اسپانسر و تدوین قرارداد داده است؟

از نزدیکان فرهاد مجیدی سرمربی استقلال خبر می رسد که او از اینگونه انتصابات عجیب شاکی است و در محفل خصوصی اعلام کرده حتی به قیمت برکناری اش هم منجر شود فرهاد مجیدی به خاطر دفاع از منافع استقلال بزودی در یک مصاحبه مفصل و جنجالی پشت پرده این انتصابات و نقش معاون وزیر و مشاوران رسانه ای اش را برای هواداران افشا خواهد کرد. فوتبالی

منبع خبر : پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: