کد خبر: ۸۴۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۲۵۷
هافبک پیشین استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده را هم مانند بقیه فراری دادند و در نهایت مشخص نشد چرا این مدیر که می‌توانست برای استقلال کمک حال باشد از تیم رفت.

به گزارش خبرداغ،فریدون زندی هافبک سابق استقلال درخصوص شرایط این تیم اظهارداشت:

چند ماه است که تیم بدون مدیرعامل است، هیئت مدیره هم کامل نیست و همین چند وقت پیش هم فتح‌الله‌زاده که از جنس فوتبال بود را آوردند، اما مشخص نشد چرا رفت.

وی ادامه داد:فتح‌الله‌زاده را هم مانند بقیه فراری دادند و در نهایت مشخص نشد چرا این مدیر که می‌توانست برای استقلال کمک حال باشد از تیم رفت.

زندی در خصوص بدهی های آبی پوشان افزود:امیدوارم بدهی های این تیم هرچه زودتر پرداخت شود زیرا هواداران هر روز استرس دارند که مبادا تیم محروم شود و یا اتفاق دیگری برای باشگاه بیفتد.

هافبک سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه تکلیف مدیرعامل چه خواهد شد بیان داشت:باید مدیر خارجی جذب کنیم، قحطی مدیر شده که تیم بزرگی همچون استقلال چند ماه بدون مدیرعامل است و هیئت مدیره کاملی هم ندارد.‌

وی دباره گلایه های فرهادمجیدی خاطرنشان کرد:فرهاد حق دارد، از زمانی که آمده تیم هزاران مشکل داشته، بازیکن خواسته خود را به مجیدی مطرح می‌کند و مجیدی هم باید این خواسته‌ها را به یک نفر منتقل کند، اما کسی نیست؛ به همین دلیل به او هم فشار وارد می‌شود و انتقاد می‌کند. امیدوارم استقلال بتواند نتایج خوبی را کسب کرده و هواداران راضی باشند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: