کد خبر: ۸۴۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
تعداد بازدید: ۸۹۷
مدیر برنامه های هافبک سپاهان می گوید شایعه حضور این بازیکن در پرسپولیس را تکذیب می کند.

پیوستن امید نورافکن به پرسپولیس چقدر جدی است؟به گزارش خبرداغ ، مصاحبه امید نورافکن در برنامه شب های فوتبالی باعث رنجش تعدادی از هواداران استقلال شده است و در این بین شایعاتی به راه افتاده است که این بازیکن تصمیم دارد در تابستان به پرسپولیس برود و جانشین محمد نادری شود که قراردادش با پرسپولیس قرضی است.

 

امیر هوشنگ سعادتی مدیر برنامه های نورافکن با تکذیب این خبر گفت: من نمی خواستم جواب پیج های هواداری را بدهم اما به نظر آنها در این روزها دنبال جذب فالوور هستند. با قاطعیت می گویم نه نورافکن به دنبال حضور در پرسپولیس است و نه مدیران محترم این باشگاه چنین درخواستی داشته اند.

 

او ادامه داد: نادری و نورافکن هر دو به صورت قرضی در ایران دارند بازی می کنند و هر دو باید فصل بعد به بلژیک برگردند. هر دو بازیکن هم کیفیت بالایی دارند ولی چنین بحثی اصلا مطرح نیست. آنها بازیکنان با کیفیت و حرفه ای هستند و تمرکزشان روی موفقیت تیم هایشان است.

 

مدیر برنامه های نورافکن در پایان گفت: نورافکن بازیکن قطعی باشگاه سپاهان نیست اما مدیران این باشگاه و آقای مهندس نیکفر مذاکراتی با باشگاه شارلوا انجام داده اند تا قرار داد این بازیکن در پایان فصل قطعی شود.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: