کد خبر: ۸۴۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
تعداد بازدید: ۱۵۸۴
حرف‌های جنجالی چندباره امید نورافکن و اختلافاتش با هواداران استقلال باعث بروز شایعات عجیبی شده است.

امید نورافکن در راه پرسپولیس! + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  صحبت‌های عجیب نورافکن که به شدت با انتقاد هواداران استقلال مواجه شده باعث شده تا یک کانال تلگرامی ادعای عجیبی درباره او مطرح کند. این کانال ادعا کرده با توجه به مشترک بودن مدیربرنامه‌های نورافکن و نادری، به بازیکن فعلی سپاهان اعلام شده ممکن است به زودی نادری به اروپا ترنسفر شود و این بازیکن می‌تواند به عنوان جانشین نادری به پرسپولیس بپیوند. به همین دلیل نورافکن در حال فراهم کردن پیش زمینه است تا هواداران پرسپولیس به او واکنش‌های منفی نشان ندهند.


نورافکن ۲۲ ساله دو سال پیش با امضای قرارداد به شارلوا پیوست اما به طور قرضی در استقلال و سپاهان بازی کرد. قرارداد او دو ساله بود اما با توجه به عدم موفقیتش در این باشگاه بلژیکی ممکن است او به لیگ ایران برگردد. آن هم به صورت دائمی و نه قرضی.

 

 
 
 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: