کد خبر: ۸۴۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۳۳۲
به بهانه روز ملی شدن صنعت نفت :
در آستانه 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت، رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک تجارت در پیامی این روز را به مدیران و پرسنل سخت کوش صنعت استراتژیک نفت تبریک گفت.

تعامل بانک تجارت و صنعت نفت پنجره ای به فردای بهتربه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، متن پیام دولت آبادی به شرح زیر است:

 

 

بسمه تعالی

 

شرایط کنونی کشور فرصت مناسبی را فراهم نموده تا صنعت نفت همچون گذشته با ارتقاء ظرفیت ها، نقش محوری خود را در شکوفایی هر چه بیشتر صنایع بالا و پایین دستی این حوزه ایفا کند و چشم انداز اقتصاد ایران را به خلق روزهای بهتر رهنمون سازد.

تجربه نشان می دهد که تحریم های متوالی ایران طی سال های گذشته نه تنها در مسیر علمی، تخصصی و تعالی محور این صنعت خللی را ایجاد نکرده بلکه نفت به پشتوانه توانمندی و تخصص مدیران و کارشناسان خود از این جهاد اقتصادی سربلند تر از همیشه بیرون آمده است.

کارکنان بانک تجارت به عنوان بانک سازمانی حوزه نفت و انرژی کشور افتخار دارند تا در تداوم تعامل دیرینه خود با فعالان صنعت نفت در ادوار مختلف نیز با مشارکت در بزرگ ترین طرح ها و پروژه های این حوزه به ایفای نقش پرداخته و با طراحی مدل های نوین و کارآمد برای تامین مالی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی گام های بلندی را در تحکیم این تعامل ماندگار برداشته اند.

در آستانه فرا رسیدن 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت وظیفه دارم این روز بزرگ را به وزیر محترم نفت، ریاست محترم شرکت ملی نفت و تمامی مدیران، کارشناسان و کارکنان دلسوز و فرهیخته این عرضه تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم .

 

رضا دولت‌آبادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: