کد خبر: ۸۴۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
تعداد بازدید: ۴۱۵
آمازون در حال استخدام 100000 کارگر در بخش انبار و افزایش حقوق کارمندان خود است زیرا ویروس کرونا باعث افزایش "بی سابقه" تقاضا در این زمان از سال(تنها در کریسمس شاهد چنین رشد تقاضایی هستیم) شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از آمازون این شرکت نه تنها کارمندانی جدید استخدام کرده است، بلکه میزان دستمزدها را تا 2 دلار در هر ساعت افزایش داده است.

چگونه شیوع کرونا به نفع شرکت آمازون شده است؟ / از افزایش ارزش سهام تا استخدام 100 هزار کارمند جدیدآمازون در حال استخدام 100000 کارگر در بخش انبار و افزایش حقوق کارمندان خود است زیرا ویروس کرونا باعث افزایش "بی سابقه" تقاضا در این زمان از سال(تنها در کریسمس شاهد چنین رشد تقاضایی هستیم) شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از آمازون این شرکت نه تنها کارمندانی جدید استخدام کرده است، بلکه میزان دستمزدها را تا 2 دلار در هر ساعت افزایش داده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، این حرکات به منظور بهبود شرایط کار انبارها و کارگران است زیرا از زمان شیوع کرونا، شرکت آمازون شاهد افزایش شدید فشار کاری روی کارمندان خود است. این روزها بسیاری از افراد که در خانه مانده اند، در تلاشند خریدهای خود را آنلاین انجام دهند.این خریدها باعث افزایش ارزش سهام آمازون نیز شده اند.

 

آمازون اعلام کرده است که برای افزایش دستمزد کارکنان خود، حدود 350 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. استخدامی های جدید این شرکت نیز شامل موقعیت های تمام وقت و پاره وقت است و تعداد کل کارمندان این شرکت به تقریبا 900 هزار نفر در سراسر جهان رسیده است. این شرکت در پست وبلاگی گفت: «ما شاهد افزایش چشمگیر تقاضا هستیم، به این معنی که نیازهای کاری ما برای این دوره از سال بی سابقه است.»

آمازون در بخشی دیگر از پیام خود در پست وبلاگی نوشت: «ما با شرکای بخش فروش خود به شکل شبانه روزی کار می کنیم تا در دسترس بودن همه محصولات خود را تضمین کنیم و ظرفیت بیشتری برای تحویل کلیه سفارشات خود داشته باشیم.»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: