کد خبر: ۸۴۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید: ۲۲۴
بانک تجارت در پی شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ تندرستی مشتریان و مراجعان، امکان پیگیری مکاتبات مشتریان خود را به صورت آنلاین از طریق دبیرخانه 24 ساعته سایت اینترنتی خود فراهم کرد.

دبیرخانه الکترونیکی 24 ساعته، پل ارتباطی مشتریان با بانک تجارتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور که تمامی جامعه را در بر گرفته، یکی از راهکارهای مهم و حیاتی مقابله با آن، کنترل و کاهش ترددهای غیر ضرور و همچنین اجتناب از حضور در فضاهای عمومی و پر جمعیت همانند مراکز خرید، بانک ها و... است.

مشتریان محترم بانک تجارت به منظور حفظ سلامت خود ، پرسنل بانک و سایر هموطنان و جلوگیری از مراجعات حضوری و همچنین کاهش ارسال و مراسلات، می توانند از طریق دبیرخانه 24 ساعته سایت اینترنتی بانک تجارت بخش تماس با ما (به آدرس www.tejaratbank.ir ) نسبت به ارسال و پیگیری نامه اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: