کد خبر: ۸۴۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۸
شرکت فرابورس ایران، امکان تامین مالی وزارت بهداشت برای خرید تجهیزات، پیشگیری، درمان و تحقیق در زمینه بیماری کرونا فراهم کرد که به ۲ روش میسر است. ۱- مستقیما با خرید اوراق نیکوکاری کمک خود را اعطا نمایید. ۲- سود سرمایه شما به وزارت بهداشت جهت مقابله با کرونا اعطا می شود

امکان کمک به جلوگیری از شیوع کرونا در بورس فراهم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، از طریق بورس به کادر درمان یاری برسانید.

با همکاری فرابورس ایران، امکان تامین مالی وزارت بهداشت برای خرید تجهیزات، پیشگیری، درمان و تحقیق در زمینه بیماری کرونا امکان یاری رساندن شفاف و بدون واسطه فراهم شده است که به ۲ روش میسر است.

۱- مستقیما در نماد کرونا۱ با خرید اوراق نیکوکاری کمک خود را اعطا نمایید.
۲- سود سرمایه شما به وزارت بهداشت جهت مقابله با کرونا اعطا می شود و اصل سرمایه شما در اختیار خودتان است و هرزمان می توانید بازپس بگیرید. در این روش اوراق نیکوکاری را در نماد کرونا۲ خریداری نموده و هر زمان بخواهید با فروش اوراق نیکوکاری اصل مولتان را دریافت می کنید.
حداقل پرداخت ۱۰۰۰ تومان و بدون محدودیت است. و منابع پس واریز شما به فاصله یک روز در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

امکان کمک به جلوگیری از شیوع کرونا در بورس فراهم شد

مهمترین حسن این روش، شفافیت در پرداخت و منابع حاصل شده، نظارت سازمان بورس اوراق بهادار، دریافت مستقیم توسط وزارت بهداشت و تخصیص عادلانه و با برنامه ریزی توسط وزارت بهداشت برای کل کشور بر اساس نیاز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: