کد خبر: ۸۴۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۷۰
لاریجانی:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت می‌خواهم که سعی حداکثری خود را در ارائه خدمات اداری از طریق سامانه‌های الکترونیک به مردم بکار گیرد.

قدردان افرادی هستیم که در خانه ماندندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از اکثریت مردم شریف ایران که در خانه مانده و با لغو سفرهایشان، هشدارهای مراکز بهداشتی را رعایت کرده‌اند، اظهار امیدواری کرد که سایر افراد نیز برای حفظ سلامتی خود و جامعه با عموم مردم همراه شوند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین اهتمام مسئولان مجامع عمومی از قبیل مراکز ورزشی، فرهنگی و مذهبی به سلامت مردم و اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را شایسته تقدیر دانست.

لاریجانی کنترل بیماری کرونا را مستلزم عزم همگانی آحاد جامعه، همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها در سطوح ملی و استانی، اطلاع رسانی دقیق رسانه‌ها با اعلان هشدارهای بهنگام و سعی حداکثری دولت برای ارائه خدمات اداری به مردم از طریق سامانه‌های الکترونیک عنوان کرد و افزود: از اکثریت مردم شریف ایران که در خانه مانده و با لغو سفرهایشان، هشدارهای مراکز بهداشتی را رعایت کرده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم که سایر افراد نیز برای حفظ سلامتی خود و جامعه با عموم مردم همراه شوند. همچنین از دولت می‌خواهم که سعی حداکثری خود را در ارائه خدمات اداری از طریق سامانه‌های الکترونیک به مردم بکار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تدابیری نیز برای جبران افت کسب و کارها در سطح ملی اندیشیده شده است، گفت: پس از جمع بندی و با جلب نظر نمایندگان بخش خصوصی، نتایج این اقدامات به اطلاع عموم خواهد رسید.

لاریجانی همچنین از رسانه ملی خواست تا با تولید برنامه‌های جذاب و پرکشش، در خانه ماندن مردم را آسان کرده و حضور طولانی مدت اعضای خانواده در خانه‌ها را از ملال و یکنواختی بزداید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد که این بیماری هر چه زودتر از کشور رخت بربندد و از خداوند، شفای عاجل مبتلایان این بیماری، رحمت و مغفرت درگذشتگان از آن و صبر و شکیبایی خانواده‌هایشان را خواستار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: