کد خبر: ۸۴۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۵۸
نشنال اینترست مدعی شد؛
نشنال اینترست در گزارشی به برنامه موشکی ایران پرداخت.

جهان نگران برنامه موشکی ایران استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،قدرت موشکی ایران توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در دستیابی به موشک‌های بالستیک تمرکز ایران روی بازدارندگی دشمنان بوده است. افزایش استفاده ایران از موشک‌های بالستیک و کروز و تجهیز متحدان به‌ویژه در یمن و عراق به این‌موشکها ، بیانگر تمایل ایران برای استقرار سامانه‌های موشکی پیشرفته با بالا رفتن دقت و توانایی‌های آنهاست.

ای نشریه مدعی شد: برنامه‌های موشک کروز و بالستیک ایران نگرانی آمریکا و برخی کشورهای غربی را در پی داشته است. اول اینکه ایران می‌خواهد متحدانش را به سامانه‌های موشکی تجهیز کند. دوم اینکه ایالات متحده و کشورهای غربی نگران این مسئله هستند که ایران نهایتا توانایی ساخت موشک‌های قاره‌پیما را به دست آورد که تهدیدی برای جهان است؛ سوم اینکه برنامه موشکی توانایی ایران را برای اعمال آسیب و هزینه به نیروها و منافع آمریکا و متحدانش در منطقه افزایش می‌‌دهد.

 به نقل از نشنال اینترست،  به نظر می رسد که احتمال موافقت ایران با مذاکراتی که برنامه موشکی را نیز شامل شود، اندک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: