کد خبر: ۸۴۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۸۳۳
به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا اعلام شد؛
به‌منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کووید 19 با ازدحام ارباب رجوع در شرکت‌های منطقه آزاد کیش، مهلت پلمب دفاتر تجاری شرکت‌های معرفی شده به اداره ثبت شرکت‌ها، تا پایان فروردین ۹۹ تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت‌های تجاری معرفی شده برای پلمپبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به اینکه طی روزهای گذشته روزانه حدود ۲۰۰ ارباب رجوع برای حل مسائل خود در این زمینه به اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه کرده‌اند و این موضوع خطر شیوع کووید ۱۹ را به‌همراه خواهد داشت، طبق تصمیم‌گیری انجام شده، با هدف جلوگیری از ازدحام در ادارات، مهلت پلمپ دفاتر و شرکت‌هایی که سال ۱۳۹۸ در دستور کار قرار گرفته است تا پایان فروردین 99 شد.

سرمایه‌گذاران ضمن خودداری از مراجعه حضوری به این اداره تا پایان سال جاری، می‌توانندجهت ارائه تقاضانامه دفاتر کل و روزنامه خود در سال جدید اقدام کنند.

شایان ذکر است معافیت مالیاتی شرکت‌ها برای سال آتی محفوظ خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: