کد خبر: ۸۴۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۲۹۱
بانک ایران زمین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، و کاهش جابجائی وجوه نقد لیست دستگاه های خودپرداز غیرنقدی خود را برای استفاده هم میهنان عزیز اعلام کرد.
اعلام دستگاه های خودپرداز منتخب به منظور فعالیت غیرنقدی بانک ایران زمینبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: بانک ایران زمین در راستای سلامت عمومی جامعه و کاهش گردش وجوه نقد در وضعیت فعلی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعدادی از خودپردازهای داخل شهری خود را صرفا برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک ( اعم از انتقال وجه، دریافت مانده‌حساب، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات، مشاهده چند گردش آخر حساب، خرید شارژ تلفن همراه و غیره...) اختصاص داده است.
سید محمد حسین استاد مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی به تمامی بانک های کشوریکی از مراکز بسیار مستعد برای انتقال ویروس کرونا، نقل و انتقال فیزیکی وجوه نقد شامل اسکناس، ایران چک و مسکوکات است لذا به منظور حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از انتقال بیماری دستورالعملی در این زمینه برای کاهش وجوه نقد به بانک ها اعلام شد.
وی اضافه کرد: امسال پول نو در شعب بانک ایران زمین توزیع نمی شود و از هموطنان خواست به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از مبادلات نقدی در بانک ها اجتناب و از دریافت و پرداخت هر گونه وجوه نقد خودداری کنند.
استاد افزود: مردم عزیزبه منظور حفظ سلامتی خود باید از ابزارهای جایگزین الکترونیکی و سامانه‌های بانکی برای مبادلات خود استفاده کنند.
جهت دریافت لیست خودپردازهای غیرنقدی بانک روی فایل پیوست کلیک نمایید.....
 
فایلهای پیوست
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: