کد خبر: ۸۴۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۳
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از منتخبان مجلس یازدهم خواست که از حالا برای مجلسی عدالت محور، ولایتمدار و ارزشی برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در آخرین مواضع هفتگی سال ۹۸ اظهار داشت: سال ۹۸ سال امتحان های بزرگ برای همه ما بود. مشکلات و سختی های فراوانی بر ملت تحمیل شد، اما به برکت رهبری معظم، حضور گسترده مردم در همه صحنه‌ها، مقاومت و ایستادگی و همراهی همگانی، همت همه با هم ملت، توفیقات الهی و برکات فداکاری شهدا و خوبان ایران اسلامی در این امتحان ها پیروز و موفق شد و با انتخابات سرنوشت ساز دوم اسفند، راه برای گام دوم انقلاب اسلامی هموار گردید.

وی با تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و سال نو به محضر ولی امر مسلمین و ملت بزرگ ایران و همه ملت‌های منطقه از همه خدمات و همیاری‌های جانانه مردم و از جمله اعضاء و طرفداران مؤتلفه اسلامی در سال ۹۸ تقدیر و تشکر کرد و برای همه خوبان و ملت شجاع و متعهد ایران و برای همه مسلمانان موفقیت کامل و پیروزی های ارزشی در سال ۹۹ از خداوند متعال مسئلت نمود. 

بادامچیان در ادامه گفت: در چهل و دومین بهار آزادی اسلامی، یاد و خاطره شهدای بزرگوار به ویژه سردار فداکار امام زمان عج و نایب الامام خامنه ای، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراهش و شهدای مدافع، شهدای حریم اهل بیت (ع) در عراق، شهدای یمن و فلسطین و شهدای مظلوم هند و کشمیر و سایر شهدای اسلام در سراسر جهان را گرامی می داریم و برای آنها علو درجات و برای خانواده های آنان توفیق ادامه راه شهدا را مسئلت می‌کنیم.

وی با تبریک به نمایندگان منتخب مجلس یازدهم که اولین مجلس گام دوم است، خطاب به آنها تأکید کرد: از هم اکنون برای سامان یافتن مجلسی ارزشی، ولایتمدار، عدالت محور و مشکل گشا، به شور و مشورت و برنامه‌ریزی اقدام کنند.

بادامچیان با تقدیر و تجلیل از خدمات و تلاش های پزشکان و پرستاران و همه دست اندرکاران مبارزه با بلیه جهانی کرونا گفت: از همیاری این عزیزان که صادقانه و فداکارانه زحمت می کشند و از اهتمام دولت در مهار این ویروس خطرناک فراگیر تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحومه خانم فاطمه رهبر اظهار داشت: برای همه آنهایی که با این بیماری سخت از دنیا رفتند طلب مغفرت می‌کنیم و برای بیماران، شفای کامل از خداوند مسئلت داریم. وظیفه تک‌تک ما و همه ملت این است که همه با هم بکوشیم و کمک کنیم تا این بیماری سخت مهار و ریشه کن شود و همه به مسئولان یاری رسانی داشته باشیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با تقدیر از توجه دولت و نهادهای ذیربط به آسیب دیدگان اقتصادی از این بیماری و کمک رسانی به آنها تأکید کرد: همه مردم و آنها که تمکن مالی یا امکان مددرسانی در این امتحان همگانی دارند، باید غمخوار هم باشند و بکوشند که شادی را جایگزین عم ها کنند.

وی افزود: از سپاه عزیز و بسیج فداکار که در سال ۹۸ خدمات عظیمی را به موقع در سیلاب ها و زلزله ها و در مشکلات مردم و در دفاع از کشور همراه نیروهای مسلح و غیرمسلح کشور انجام دادند، تشکر فراوان داریم و از همه درخواست می کنیم هرکس با این عزیزان به اندازه توان خود همکاری نماید.

بادامچیان تأکید کرد: از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور و قوه قضائیه می خواهیم با قاطعیت و سرعت، با سوء استفاده گران و شایعه پردازان و عوامل نفوذی استکبار، برخورد بازدارنده داشته و مطمئن باشند که مردم از آنها پشتیبانی خواهند داشت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با تقدیر از صدا و سیما در خدمت رسانی و آگاهی دهی به مردم درباره مشکلات گفت: انتظار عمومی این است در این ایام که خانواده ها در خانه می مانند، با برنامه های شاد و مفید و استفاده از همه تجربیات ۴۰ ساله و ظرفیت هنرمندان، فضای ارزشی بانشاطی را به خانواده های ایرانی تقدیم کنند.

وی با تقدیر از یاری رسانی‌های دولت های چین، روسیه و قطر و برخی کشورهای دیگر به ایران برای مهار بیماری کرونا تأکید کرد: اقدامات خصمانه و به دور از ارزش های انسانی دولت هایی چون آمریکا و همدستانش در ادامه تحریم ها و تحریم اقلام بهداشتی و درمانی برای ایران محکوم است و این اقدامات موجب رسوایی بیشتر مدعیان حقوق بشر می باشد.

بادامچیان با محکوم کردن اقدامات اخیر آمریکا در عراق اظهار داشت: حملات متجاوزانه و زبونانه آمریکا به عراق و نیروهای مردمی مدافع ملت این کشور، دلیل عجز و استیصال آمریکایی‌ها می باشد. از ملت عراق می خواهیم هرچه زودتر تحت لوای مرجعیت، با وحدت و یکپارچگی، نیروهای اشغالگر آمریکایی را از عراق بیرون کنند و بازسازی کامل عراق را پیگیری نمایند. 

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان اظهار داشت: در آغاز سال ۹۹ از همه یاران مؤتلفه اسلامی می خواهیم برای تحقق کامل گام دوم، آمادگی کامل را در خود و همراهان، تدبیر نمایند و برای همه عزیزان، سعادت و عزت، کامیابی، رفاه عادلانه و سالی سرشار از سلامتی، نشاط، موفقیت و جهاد را آرزو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: