کد خبر: ۸۴۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۳۰۱
ارشد نظامی آجا در استان گلستان:
امیر سرتیپ دوم سعید عسگری گفت: امروز در راستای منویات مقام معظم رهبری رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا تحت کنترل قرارگاه پدافند زیستی ارتش با محوریت نیروی زمینی قهرمان برگزار می‌شود.

رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا توسط ارتش در استان گلستان برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ دوم سعید عسگری اظهار کرد: از زمانی که ویروس منحوس کرونا در کشور مشخص شد ارتش قرارگاه پدافند زیستی خود را تشکیل داد.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی ادامه داد: پس از آنکه فرمان مقام معظم رهبری به ستاد

کل نیروهای مسلح صادر شد به دنبال آن در روز جمعه قرارگاه امام رضا(علیه السلام) در این ستاد کل تشکیل و دستورات لازم صادر شده است.

وی بیان کرد: امروز در راستای منویات مقام معظم رهبری رزمایش پیشگیری و پایش شیوع کرونا تحت کنترل قرارگاه پدافند زیستی ارتش با محوریت نیروی زمینی قهرمان برگزار خواهد شد.

سرتیپ دوم عسکری گفت: هدف از برگزاری این رزمایش نشان دادن توان نیروی مردمی ارتش به مردم است، از طرفی در این رزمایش به توان تجهیزاتی، نیروی انسانی و توانمندی بخش آموزش ارتش توجه شده تا خیال مردم را راحت کنیم که در پادگان ارتش سراسر کشور مدیران و نظامیان هرچه در توان دارند پای کار خواهند آورد.

فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی افزود: در ارتش جمهوری اسلامی یگان های جنگ نوین داریم که برای چنین روزی آموزش دیده‌اند و از یکم اسفند چندین نوبت نسبت به گندزدایی معابر اقدام کردیم و بیمارستان ارتش پذیرای بیماران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز توانمندی خود را به نمایش خواهیم گذاشت و اگر نیاز باشد نیروی زمینی و تیپ ۲۳۰ در خدمت ستاد بحران استان خواهد بود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: