کد خبر: ۸۴۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۱۷۰
مرادی خبر داد:
رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش گفت: دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش برای رفع کمبود تخت بیمارستانی در ایام شیوع کرونا ارائه خدمت می‌کنند.

اختصاص دو بیمارستان نیروی دریایی ارتش به بیماران کروناییبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،امیر دریادار دوم محسن مرادی در خصوص اقدامات نیروی دریایی ارتش برای مقابله با بیماری کرونا گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا نیروی دریایی ارتش، دو بیمارستان نظامی ولیعصر در استان گیلان و بیمارستان گلستان در استان تهران را به هموطنان مبتلا به کرونا اختصاص داده است.

وی افزود: بیمارستان ولیعصر به صورت کامل برای درمان بیماران مبتلا به کرونا تحت نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته است. این در حالی است که بیمارستان گلستان نداجا در تهران نیز با همان روال و با تعداد ۱۰۰ تخت بیمارستانی مانند بیمارستان‌ها و مراکز دولتی به اقشار جامعه خدمت رسانی می‌کند.


رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش بیان کرد: تاکنون در هر دو بیمارستان ولیعصر و گلستان ۲۶۰ نفر بستری هستند. همچنین ۱۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در این دو بیمارستان ترخیص شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: