کد خبر: ۸۴۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۵
طبق گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای، ۱۰۳۳۰ نفر از حجاج این کشور از بیم ابتلا به ویروس کرونا پس از بازگشت از عمره قرنطینه شده‌اند.

قرنطینه ده هزار حاجی ترکیه‌ای بعد از بازگشت از عُمره مفردهبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، از ترکیه خبر می‌رسد که مقام‌های این کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا بیش از ده هزار حاجی ترکیه‌ای را بعد از بازگشت از سفرشان به عربستان سعودی، تحت قرنطینه قرار دادند.

به نوشته «دیلی صاباح»، گزارش‌ها از منابع وابسته به دولت ترکیه حاکی از آن است که ۱۰۳۳۰ نفر از حجاج ترکیه‌ای پس از بازگشت از عُمره، در استان‌های آنکارا و قونیه قرنطینه شدند.

طبق اعلام وزارت جوانان و ورزش ترکیه، حجاج بعد از بازگشت از سفرشان به عربستان سعودی در اماکنی که به طور خاص برای قرنطینه درنظر گرفته شده، اسکان داده خواهند شد.

تصمیم برای قرنطینه کردن حجاج یک روز بعد از آنکه ابتلای ششمین نفر به کرونا در ترکیه تایید شد، اتخاذ شده است کسی که به گزارش رسانه‌های ترکیه‌ای تازه از سفر عمره به کشور برگشته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: