کد خبر: ۸۴۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
تعداد بازدید: ۳۸۲
نماینده مردم اصفهان از نامه به رئیس‌جمهور برای افزایش اختیارات ستاد مبارزه این استان برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

درخواست ستاد مبارزه با کرونا از رئیس‌جمهور برای اعطای اختیارات محدودیت تردد در اصفهان/ اعتبارات مناسب به استان داده نمی‌شود/ هموطنان به اصفهان سفر نکنندبه گزارش خبرداغ، حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره وضعیت استان اصفهان در مقابله با بیماری کرونا گفت: استان اصفهان جزء آن دسته از استان‌ها است که در رده‌های بالای ابتلا به بیماری کرونا دیده می‌شود. اصفهان در مرکز قرار دارد و به دلیل همین موقعیت جغرافیایی محل تردد و حمل‌ونقل‌های بسیاری است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به رئیس‌جمهور نامه‌ای نوشتیم و درخواست دادیم که اختیارات بیشتری به ستاد مبارزه با کرونا استان اصفهان داده شود تا بتوانند محدودیت‌هایی برای تردد یا تعطیلی‌هایی که در بعضی اصناف اعمال کنند.

فولادگر ادامه داد: در نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواستیم که جلسات ستاد ملی مبارزه با کرونا را با ریاست خودشان بیشتر برگزار کنند و به استان‌ها متناسب با وضعیت اعتبار دهند.

وی با بیان این‌که باتوجه درصد بالای شیوع بیماری، استان اصفهان نیازمند امکانات و اعتبارات خاصی است، گفت: درست است که بیماری کرونا در همه استان‌ها وجود دارد و ما به همه استان‌ها حق می‌دهیم نگران استان خود باشند اما متاسفانه در حال حاضر توزیع اعتبارات باتوجه به وضعیت استان اصفهان به طرز مطلوبی صورت نمی‌گیرد و کمک آنچنانی هم نمی‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز کادر بهداشت و درمان استان اصفهان مجاهدت می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند مسلما بقیه دستگاه‌ها برای بهبود شرایط این عزیزان که در صف اول قرار دارند باید کمک کنند نباید بیمارستان‌های ما کمبود امکانات داشته باشند.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته در استان اصفهان برای مبارزه با کرونا، بیان کرد: ما در استان اصفهان تولیداتی از قبیل ماسک، الکل و مواد ضدعفونی‌کننده داریم اما برخی از این تولیدات اعتباراتش حوزه ملی است و امیدوارم با کمک‌هایی که از مرکز می‌شود و افزایش اختیارات بر این بیماری چیره شویم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم باید رعایت کنند در خانه بمانند و مسافرت نروند، بیان کرد: استان اصفهان جز آن دسته از استان‌هایی است که گردشگران به این استان سفر می‌کنند، توقع و انتظار این است که هموطنان ما با درک شرایط از سفر صرف‌نظر کنند چراکه بهترین و امن‌ترین جا خانه است و جز در موارد ضروری ترددی نداشته باشند. 

فولادگر درباره حضور نماینده بهداشت و یا ستاد ملی کرونا در استان اصفهان بیان کرد: به طور خاص اینکه یک نفر آمده باشد اینطور نبوده اما ارتباطات وجود دارد خود ستاد استانی اختیارات دارد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی معاون وزیر است؛ تلاش ما باید بیشتر برای کمک با این نهادها باشد و امیدواریم با حکمی که رهبری دادند امکانات نظامی و رفاهی بهتر در اختیارشان قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: