کد خبر: ۸۴۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۸
صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، `بیست و دوم اسفندماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده است.

به گزارش خبرداغ، صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز،`بیست و دوم اسفندماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ و ۶۰۰ هزار تومان است.

دلار در صرافی‌های بانکی ۱۴۸۵۰ تومان
 

گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

منبع: ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: