کد خبر: ۸۴۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
تعداد بازدید: ۳۲۵
یک منبع داخل شرکت اپل که با Cult of Mac صحبت کرده، مدعی شده است که این شرکت راه اندازی آیفون 9 را تا مدتی نامشخص به تعویق انداخته است. افزون بر این ها رویداد WWDC شرکت اپل نیز احتمالاً لغو خواهد شد زیرا اکنون بر اساس قوانین جدید، در سانتا کلارا تجمع بیش از 1000 نفر تا پایان ماه ممنوع است.

کرونا خط تولید «آیفون 9» را تحت تاثیر قرار می دهد؟یک منبع داخل شرکت  اپل که با Cult of Mac صحبت کرده، مدعی شده است که این شرکت راه اندازی آیفون 9 را تا مدتی نامشخص به تعویق انداخته است.  افزون بر این ها رویداد WWDC شرکت اپل نیز احتمالاً لغو خواهد شد زیرا اکنون بر اساس قوانین جدید، در سانتا کلارا تجمع بیش از 1000 نفر تا پایان ماه ممنوع است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، فشار ویروس کرونا بر شرکت اپل، فقط محدود به از دست رفتن محل اعلام حضور گوشی جدید میان رده iOS  این شرکت نیست. بلکه کل خط تولید اپل تحت تاثیر ویروس کرونا است، زیرا کارخانه های این شرکت سراسر چین در حین شیوع COVID-19 بسته شده اند.

 

سوال مهم فعلی این است که "چرا محصولات اپل از مدتی پیش آماده نبودند؟" منبع آگاه اپل گفت "این یک تصمیم بسیار رایج در این شرکت است ظاهرا ، اپل یک جدول زمانی آزمایشی را برای شروع تولید انبوه خود آماده کرده بود ، اما با تغییر اوضاع(شیوع کرونا) این جدول زمانی به مشکل بر خورده است و این شرکت نمی تواند به طور رسمی به تاریخ انتشار اصلی و اولیه خود متعهد شود و بنابراین شریط را مناسب اعلام یک محصول جدید نمی بیند."

در حقیقت ، این دو منبع جدید ادعا كردند كه در تولید دو محصول "اصلی" ، احتمالاً آیفون 9 و آیپد پرو جدید ، تأخیرهایی در تولید دارند. این گوشی بازگشتی به طراحی آیفون 8 ، دکمه Touch ID و برخی ویژگی های دیگر  خواهد بود ، در حالی که آیپد پرو جدید به طور گسترده ای سخت افزار دوربین را بهبود می بخشد (یک دوربین واید، اولترا واید و البته دوربینی با سنسور 3D ToF برای برنامه های واقعیت افزوده).

اطلاعات غیر رسمی ادعا می کنند که این رویداد از اواسط ماه مارس به 31 مارس تغییر می کند.البته ، اپل هنوز دعوت نامه های مراسم را ارسال نکرده است ، بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت چه زمانی نسبت به زنجیره تأمین خود اطمینان خاطر پیدا می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: