کد خبر: ۸۴۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۲۱۱
جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به شیوع ویروس کرونا و سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب، گفت: فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد خواهد شد و با افرادی که اقدام به جوسازی و انتشار اخبار و مطالب کذب می کنند برخورد خواهد شد.

پلیس پایتخت: با شایعه پراکنان کرونایی در فضای مجازی برخورد می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ؛ سردار حمید هداوند در این باره اظهار داشت: در شرایط فعلی که جامعه نیازمند آرامش است متاسفانه افرادی دانسته یا ندانسته با انتشار برخی مطالب در فضای مجازی امنیت و آرامش روانی جامعه را خدشه دار می کنند و موجب ایجاد تشویش اذهان عمومی جامعه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس بطور جد با کسانیکه امنیت و آرامش روانی جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد خواهد کرد، گفت: پلیس فتا با رصد دقیق فضای مجازی با هرگونه شایعه سازی و دروغ پراکنی در حوزه های مختلف از جمله ویروس کرونا برخورد خواهد کرد.

 

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: لازم است هموطنان گرامی اخبار مربوط به موضوع کرونا را صرفا از طریق مراجع معتبر و موثق از جمله صدا و سیما و دیگر رسانه های مورد اعتماد پیگیری کنند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۸ هزار و ۴۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲هزار و ۷۳۱ نفر رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: