کد خبر: ۸۴۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۷۸
قیمت دلار و یورو در معاملات ارزی امروز نسبت به روز گذشته با اندکی افزایش در خرید و فروش همراه بود.

آخرین قیمت دلار و یوروبه گزارش خبرداغ ، در حالی که روز گذشته قیمت فروش هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۴ هزار و ۵۶۷ تومان اعلام شده بود، معاملات دلار در بازار رسمی ارز امروز (سه‌شنبه) با اندکی افزایش مواجه شده و به ۱۴ هزار و ۶۶۴ تومان رسیده است.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز نرخ خرید دلار را ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند و نرخ فروش را ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. همچنین هر یورو در این صرافی‌ها امروز با قیمت ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان فروخته شده و ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می‌شود.

بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را در حدود ۱۴ هزار و ۶۶۴ تومان و هر یورو را ۱۶ هزار و ۶۷۱ تومان از مردم می‌خرند.

ارز مسافرتی معمولا هم‌قیمت ارز در بازار آزاد است و تفاوت نرخ چندانی ندارد. ارز اختصاص‌یافته برای هم مسافر در کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع تا ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها ۱۰۰۰ یورو است و امروز با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل در حدود ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: