کد خبر: ۸۴۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۷۳

تسهیلات غیرجاری بانک مسکن به ۱۹/۵ هزار میلیارد تومان رسید/ ۷۳ درصد این تسهیلات، مشکوک‌الوصول هستند ! + سندبه گزارش خبرداغ به نقل از نود اقتصادی؛ بررسی اطلاعات مالی بانک دولتی مسکن نشان می‌دهد مجموع مانده تسهیلات این بانک در پایان پاییز سال جاری نزدیک به ۱۷۳ هزار میلیارد تومان بوده که از این میزان، حدود ۱۵۳ هزار میلیارد تومان جزء تسهیلات جاری و نزدیک به ۱۹/۵ هزار میلیارد تومان نیز مربوط به تسهیلات غیرجاری بوده است.

در بین اقلام سه‌گانه تسهیلات غیرجاری(سررسید گذشته، معوق و مشکوک‌الوصول)، سهم تسهیلات مشکوک‌الوصول از کل تسهیلات این بخش ۱۴/۱ هزار میلیارد تومان یا معادل ۷۳ درصد کل تسهیلات غیرجاری است.

قابل ذکر است تسهیلات مشکوک‌الوصول به تسهیلاتی گفته می‌شود که بيش از ۱۸ ماه از تاريخ سررسيد و يا از تاريخ قطع بازپرداخت اقساط آن سپري شده باشد.

 

تسهیلات غیرجاری بانک مسکن به ۱۹/۵ هزار میلیارد تومان رسید/ ۷۳ درصد این تسهیلات، مشکوک‌الوصول هستند ! + سند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: