کد خبر: ۸۴۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
تعداد بازدید: ۲۲۵
برای پیشگیری از بیماری کرونا در شورای سلامت جزیره کیش نوزدهم اسفند مطرح شد؛
تفاهم‌نامه دو جانبه بین بسیج مقاومت سپاه کیش و مرکز توسعه سلامت کیش به‌منظور بهره‌مند شدن از ظرفیت نیروهای داوطلب بسیجی برای کنترل شیوع بیماری کرونا در جزیره کیش به امضا رسید

کیش در ایام نوروز پذیرای هیچ‌گونه مسافر نوروزی نخواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نشست شورای سلامت جزیره کیش نوزدهم اسفند، محمدرضا رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت و سخنگوی شورای سلامت کیش برای کاهش تجمعات مردمی و ریسک انتقال ویروس کرونا به سایر ساکنین جزیره کیش تا اطلاع ثانوی از تمدید تعطیلی اماکن فرهنگی، ورزشی، تفریحی و برخی از صنوف مانند آرایشگاه‌ها خبر داد.

سخنگوی شورای سلامت کیش با بیان اینکه تمامی مدیران نهادها، ارگان‌ها، موسسات مالی و اعتباری سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی ملزم به رعایت بخشنامه دولت و مصوبات شورای سلامت جزیره کیش هستند؛ افزود: تمامی مدیران مربوطه موظف هستند با برنامه‌ریزی و اجرای ضوابط ضدعفونی کردن محیط‌های زیرمجموعه خود، از سرایت این بیماری به پرسنل و سایر مراجعه‌کنندگان جلوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: درصورت مشاهده عدم رعایت ضوابط بهداشتی اماکن عمومی، تیم‌های نظارتی و بازرسین بهداشت با همکاری اماکن نیروی انتظامی، این اماکن را پلمپ خواهند کرد.

رضانیا عنوان کرد: امکانات و اعتبارات ستاد تسهیلات نوروزی جزیره کیش در اختیار ستاد کنترل و مقابله با بیماری کرونا برای پیشگیری از شیوع این بیماری به کار گرفته خواهد شد.

وی اظهار داشت: تعویض کارت کیشوندی، کارت ملی و کارت سوخت فعلا تا اطلاع ثانوی کنسل و اعتبار آنها به قوت خود باقی است.

همچنین سخنگوی شورای سلامت کیش تاکید کرد: اطلاعیه لغو سفرهای نوروزی جزیره کیش همچنان به قوت خود باقی است و جزیره کیش در ایام نوروز پذیرای هیچ‌گونه مسافر نوروزی نخواهد بود.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: تمامی بیماران مبتلا به ویروس کرونا و خانواده این بیماران ملزم به رعایت ضوابط قرنطینه اجباری در منزل هستند و درصورت عدم رعایت ضوابط با هماهنگی دادستان به قرنطینه اجباری پیش‌بینی شده از سوی ستاد کرونا جزیره کیش انتقال داده خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: