کد خبر: ۸۴۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
تعداد بازدید: ۲۹۲
ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا منطقه آزاد کیش اعلام کرد؛
ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا منطقه آزاد کیش طی اطلاعیه‌ای از هموطنان درخواست کرد تا از سفر به کیش خودداری کنند.

از سفر به کیش اجتناب کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا منطقه آزاد کیش در این اطلاعیه با توجه محدودیت‌های اعمال شده برای پروازهای جزیره کیش از مردم درخواست کرد تا از سفر به جزیره کیش بپرهیزند.

در این اطلاعیه آمده است:

با عنایت به شیوع بیماری ویروس کرونا در کشور و محدودیت‌های جدی اعمال شده برای پروازها، مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری در جزیره کیش، در راستای حفظ سلامت ساکنین و آحاد ملت شریف ایران به‌عنوان یک اقدام ملی و بنا به تصویب ستاد اقدامات پیشگیرانه، از هموطنان گرامی درخواست می‌شود سفرهای خود را به منطقه آزاد کیش تا اطلاع ثانوی و تا ایجاد وضعیت عادی از لحاظ بهداشتی به تعویق بیاندازند.

لازم به ذکر است پس از عبور از شرایط کنونی، با اعلام ستاد مذکور، تمامی خدمات پروازی، اقامتی و گردشگری به حالت عادی باز خواهد گشت.

در پایان ضمن سپاس از همراهی مردم فهیم ایران، براساس تأکیدات ستاد ملی کرونا، انتظار می‌رود، ما را در اجرای این اقدام پیشگیرانه با هدف جلوگیری از انتشار ویروس از طریق لغو سفرهای خود، یاری فرمائید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: