کد خبر: ۸۴۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۷۰۲
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

پیام تبریک دکتر مونسان به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدربه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، در پیام دکتر علی اصغر مونسان به این مناسبت آمده است:

«سیزدهم رجب خجسته‌ زادروز بزرگ‌‌مردی است که به تأسی از آن انسان والا و پدر نمونه، به شایستگی روز پدر نام گرفته است؛ هم‌ او که در خانه خدا متولد شد و در خانه خدا به فیض شهادت و رستگاری نائل شد. گوهر تابناکی که در کعبه چشم به جهان گشود و تا آخرین لحظه زندگی پربار خویش با شمشیری بی‌نیام و زرهی بی‌پشت از حریم اسلام دفاع کرد. روزهایش شیر میدان رزم و شجاعت در صیانت از دین نبوی بود و شبانگاهانش پدری مهربان با انبان آذوقه بر شانه‌هایی پینه‌بسته و چشمانی اشک‌آلود به هنگام اطعام یتیمان.

میلاد علی(ع) میلاد شکوه و مهربانی است. پهلوان نام‌آوری که در اوج رشادت و رزم‌آفرینی، صدای گریه کودکی یتیم، پشت طاقتش را می‌لرزاند و حس پدرانه را معنایی متعالی می‌بخشید. بی‌تردید مردان حماسه‌آفرین این مرز و بوم نیز رسم مردانگی و پدر بودن را از مولایشان امیرالمومنین(ع) آموخته‌اند و در سایه سیره علوی، به تربیت خویش و فرزندانشان همت گمارده‌اند.

سالروز ولادت با سعادت فرزند کعبه، مهربان‌ترین پدر هستی، حضرت علی(ع) را به تمام پدران بزرگوار، به‌ویژه پدران معظم شهیدان تبریک و تهنیت می‌گویم و عزت و سربلندی مردان غیور ایران اسلامی را در سایه‌سار فرهنگ و آیین علوی آرزومندم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: