کد خبر: ۸۴۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۱۸۵
وزیر بهداشت با گلایه از تردد غیرضروری شهروندان با وجود هشدارها متعدد گفت: تقاضا می کنم مردم به حرف های ما بیشتر گوش کنند.

وزیر بهداشت: از برخی هموطنان گله داریم؛ علیرغم اینکه گفتیم در خانه بمانند و سفر نکنند، شماره پلاک هایی از نقاط آلوده حرکت و سفر می کنند، قابل توجه است / مجبور شدیم در مدخل شهرها، قرنطینه ها را شدیدتر کنیموزیر بهداشت با گلایه از تردد غیرضروری شهروندان با وجود هشدارها متعدد گفت: تقاضا می کنم مردم به حرف های ما بیشتر گوش کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «انتخاب»، سعید نمکی با بیان اینکه از برخی هموطنان گله داریم افزود: علیرغم اینکه گفتیم در اوج بیماری هستیم، در خانه بنشینند و سفر نکنند متاسفانه گزارش ها نشان می دهد که متاسفانه شماره پلاک ها از نقاط آلوده حرکت و سفر می کنند، قابل توجه بود.

او افزود: به همین دلیل مجبور شدیم از مدخل شهرها قرنطینه ها را شدیدتر کنیم و جلوی آنها را که می خوهند از مناطق آلوده ورود کنند، بگیریم و آنها را به قرنطینه ببریم.

نمکی همچنین درخواست کرد که مراسم جمعی مانند ختم و عروسی را برگزار نکنند و تراکم در مساجد را به حداقل را برسانند.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: