کد خبر: ۸۴۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۸
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تهیه بروشور‌ها و همچنین اطلاعیه‌هایی برای آشنایی مردم با اماکن سیاحتی نزدیک به ایستگاه‌های مترو خبر داد و گفت: تمیز کردن قطارها و واگن های مترو برای عید با وسواس بیشتری انجام می شود.

برنامه‌های مترو برای ایام عیدبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: فرنوش نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به برنامه مترو تهران در ایام نوروز، گفت: برای ایام عید که سطح شهر خلوت‌تر است افزایش زمان حضور قطار‌ها در ایستگاه‌ها لحاظ می‌شود.

وی همچنین از تهیه بروشور‌ها و همچنین اطلاعیه‌هایی برای آشنایی مردم با اماکن سیاحتی نزدیک به ایستگاه‌های مترو خبر داد و افزود: در حال تهیه این بروشور‌ها هستیم تا مردم بتوانند در ایام عید برای رفتن به اماکن تفریحی و سیاحتی از مترو استفاده کنند.

نوبخت همچنین از فراهم ساختن امکانی برای بازدید مردم از مترو تهران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به کاهش اذحام جمعیت در ایام عید بسیاری از مردم برای بازدید از مترو وارد ایستگاه‌ها می‌شوند.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: آشناسازی مردم با مسیر‌های مترو از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام عید پیگیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که ساعات آغاز و پایان حرکت قطار‌ها در ایام عید تغییری خواهد داشت یا خیر، گفت: طبق برنامه روز‌های تعطیل حرکت قطار‌ها را خواهیم داشت و به طور حتم با توجه به کم بودن مسافر نسبت به روز‌های عادی برنامه حرکت قطار‌ها ۳.۵ دقیقه نخواهد بود.

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همچنین با اشاره به برنامه متروی تهران برای تمیزکردن قطارها، افزود: هر چند که روزانه تمیز کردن قطار‌ها و واگن‌ها انجام می‌شود، اما برای عید به طور حتم با وسواس بیشتری صورت خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: