کد خبر: ۸۴۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۳۰۲
جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران از ورود آتش‌نشانان پایتخت به انجام اقدامات پیشگیرانه و پاکسازی اماکن عمومی خبر داد.

ضد عفونی اماکن عمومی تهران توسط آتش‌ نشانان پایتختبه گزارش خبرداغ ، سید جلال ملکی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده درباره شیوع بیماری کووید١٩، با هماهنگی و به دستور معاون خدمات شهری شهرداری‌تهران که رییس کارگروه بهداشت محیط و پسماند ستاد مقابله با کرونا شهرداری تهران است، سازمان آتش‌نشانی تهران نیز از امروز تکالیف خود را در رابطه با آلودگی‌زدایی در اماکن عمومی انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه این سازمان اقدامات خود را از ساعات قبل آغاز کرده، گفت: قرار است آتش‌نشانان تهران با مواد و تجهیزات در اختیار با رعایت جوانب ایمنی نسبت به پاکسازی اماکن عمومی اقدام کنند. این پاکسازی‌ها شامل ایستگاه‌های مترو، بی ار تی، میدان میوه و تره‌بار و... می‌شود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: اگر تکلیف بشود قطعا بخش‌های دیگر هم در دستور کار قرار می‌گیرد. آتش‌نشانان نشان دادند در هر شرایطی بخصوص شرایط بحرانی کنار هموطنان هستند. از امروز دستور حضور آتش‌نشانان نیز صادر شده و آتش‌نشانان اقدامات لازم را آغاز کرده اند.

به گفته وی اولین محل حضور آتش‌نشانان در میدان تره بار قزل قلعه بوده که برای ضد عفونی به آتش‌نشانان سپرده شده است.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: