کد خبر: ۸۴۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
تعداد بازدید: ۲۵۳
سخنگوی شورای سلامت انزلی با اعلام اینکه انزلی در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت، تاکید کرد: شهروندان به هیچ عنوان از خانه های خودخارج نشوند.

انزلی در وضعیت قرمز کرونا / شهروندان از خانه‌ها خارج نشوندبه گزارش خبرداغ ، دکتر سید عارف عابدین نجفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا طی روزهای اخیر در انزلی اظهار کرد: متاسفانه در روزهای گذشته میزان افراد مبتلا به ویروس کرونا و تعداد آمار فوتی های مبتلا به این ویروس افزایش یافته و اگر شهروندان در ادامه راه همراه شبکه بهداشت و درمان نباشند ممکن است کنترل این ویروس از دست ما خارج شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه با هماهنگی دادستان وضعیت انزلی در خصوص شیوع ویروس کرونا قرمز اعلام می شود، تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می شود به هیچ عنوان از خانه های خود خارج نشوند.

سخنگوی شورای سلامت انزلی با بیان اینکه هرگونه خروج بی مورد از منزل می تواند یک ویروس به منزل منتقل کند، تصریح کرد: همه شهروندان با رعایت اصول بهداشتی و بهداشت فردی مراقب سلامت خود و خانواده های خود باشند.

نجفی در پایان تاکید کرد: همه شهروندان بندر انزلی به هیچ عنوان برای کارهای غیر ضروری از منازل خود خارج نشوند و کادر پزشکی و درمانی شهرستان بندر انزلی را در مهار این ویروس کشنده تنها با خانه ماندن خود یاری رسانند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: