کد خبر: ۸۴۴۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۳۳۴
باشگاه خبرنگاران جوان از انصراف رامبد جوان از ساخت خندوانه انتقاد کرد.

انتقاد از رامبد جوان: الان وقت تعطیلی خندوانه نبودبه گزارش خبرداغ، باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداو سیما در واکنش به انصراف رامبد جوان از ساخت خندوانه نوشت: یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند موجبات سرگرمی و شادی مردم را در این روز‌ها بیش از سایر برنامه‌ها فراهم کند برنامه خنده محور خندوانه است. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که رامبد جوان کارگردان و مجری، ادامه‌ ساخت خندوانه را به روز‌های دیگری موکول کرده و به گفته‌ی خود روز‌هایی بهتر، روز‌هایی دورتر.

 

پیامی که با واکنش‌های متعدد مردم در فضای مجازی رو به رو شد. اما یک سوال منظور رامبد جوان از روز‌های بهتر چیست؟ چه روز‌هایی بهتر از این که مردم به خندیدن احتیاج دارند؟ چه کمکی بالاتر از خنداندن مردم؟گویا شادترین برنامه تلویزیونی طبق نظر کارگردانش، قرار است مدت‌ها ساخته نشود. روز‌هایی که رسانه ملی سعی در ایجاد شادترین فضا در خانه‌ی مردم دارد، تولیدکننده‌ای برای شادکردن دل مردم تلاش نمی‌کند.

این در حالی است که سایر برنامه‌های جمعی تلویزیون مانند عصر جدید، پنج ستاره و دست فرمون به منظور حفظ سلامت هموطنان، برنامه را بدون تماشاگر ادامه می‌دهند. اما سوالی که اذهان را درگیر میکند این است که علاقه به ایران و ایرانی باید در کجا و چه زمانی نمود پیدا کند؟

ایرانی بودن به همین تلاش‌هایی است که در روز‌های سخت از خود نشان می‌دهیم. پس باید هر کس در هر لباسی برای ایران و ایرانی بکوشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: