کد خبر: ۸۴۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۳۷۹
در ستاد پیشگیری از بیماری کرونا تصویب شد؛
به‌منظور حفظ سلامت اقشار مختلف جامعه و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ساعت جدید فعالیت بانک‌ها در جزیره کیش کاهش یافت.
کاهش ساعت کار بانک‌ها در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، براساس مصوبه پنجمین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا، شنبه دهم اسفند و باتوجه به ماده 97 دستورالعمل اجرایی عملیات پولی و بانکی در مناطق آزاد تجاری صنعتی، مصوب سوم شهریور 1379 شورای پول و اعتبار، ساعات کار بانک‌ها و موسسات مالی منطقه از یکشنبه یازدهم اسفند تا اطلاع ثانوی، شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 13 اعلام شد.

همچنین به‌منظور حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، بانک‌ها و موسسات مالی نیز همچون سایر اماکن عمومی نسبت به رعایت موارد بهداشتی و ضدعفونی محل کار اقدام کنند.
شایان ذکر است برای جلوگیری از تجمع و کاهش تردد افراد در بانک‌ها، نحوه استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیکی و بانکداری دیجیتال برای انجام امور بانکی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: