کد خبر: ۸۴۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۱۶۰
نماینده مردم زاهدان در مجلس تاکید کرد: ویروس کرونا از راه های مختلفی قابل انتقال است و مردم باید برای مقابله با این ویروس مشارکت داشته و به تذکرات بهداشتی توجه داشته باشند.

نماینده زاهدان: مقابله با کرونا همبستگی و مشارکت مردم را می‌طلبدبه گزارش خبرداغ، علیم یارمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تاثیر مشارکت اجتماعی و  همبستگی ملی در مقابله با کرونا، بیان کرد: اعتماد و مشارکت در جامعه امری دو جانبه است. انتظار می رود حاکمیت با جدیت مقابله با این ویروس را دنبال کند و از مردم نیز انتظار می رود مشارکت لازم را داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: این ویروس تهدیدی برای تمام اقشار جامعه است و عقل سلیم حکم می کند با کسب آگاهی همه نسبت به رعایت اصول بهداشتی پیشگام شویم. در بخش های پرجمعیت نظیر دو طرف رشته کوه البرز و مناطق غربی کشور باید توجه بیشتری به این بیماری شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: این ویروس از راه های مختلفی قابل انتقال است و مردم باید ضمن اعتماد، در مقابله با این ویروس مشارکت داشته و به تذکرات بهداشتی توجه داشته باشند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس در ادامه تاکید کرد: نباید این ویروس به بازی گرفته شود چراکه آثار و تبعات جدی برجای خواهد گذاشت. این ویروس آنچنان شناخته شده نیست و تهدیدی برای گروه های سنی مختلف است. ان‌شاءالله با مشارکت مردم و رعایت اصول بهداشتی نیز از این مرحله عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: