کد خبر: ۸۴۴۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۵۵
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: ویروس کرونا در قزوین اولین قربانی خود را گرفت.

کرونا در قزوین قربانی گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: ویروس کرونا در قزوین اولین قربانی خود را گرفت.

پیمان نامدار اظهار داشت: متأسفانه ویروس کرونا اولین قربانی خود را در قزوین گرفت و یک مرد ۸۵ ساله در اثر این بیماری جان خود را از دست داد.

نامدار تصریح کرد: تاکنون در استان هشت مورد قطعی ابتلاء به بیماری کرونا ثبت شده که تست شش مورد آن روز گذشته مثبت اعلام شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: تمامی بیماران مشکوک در استان تحت درمان قرار دارند و پس از تست‌های پزشکی موارد برای دریافت پاسخ مثبت یا منفی به تهران ارسال می‌شود.

وی گفت: همانگونه که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده هفته جاری روزهای سختی داریم و با توجه به آلودگی استان‌های همجوار، شهروندان استان قزوین در معرض آسیب و آلودگی بیشتری هستند و این ایام دوران طغیان بیماری است و باید مراقبت‌ها بیشتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: