کد خبر: ۸۴۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
تعداد بازدید: ۲۹۰

بانک ملت، بانکی سودآور همزمان با بیشترین جذب سپردهدر ادامه گزارش ها درباره وضعیت مالی بانک های کشور، این بار به سراغ یکی از بزرگ ترین بانک های کشور آمده ایم. بانک ملت به عنوان یکی از بزرگ ترین بانک های کشور، پس از واگذاری بخش عده سهامش به بخش های غیردولتی در سال 87، اکنون عملا یک بانک نیمه دولتی و نیمه خصوصی محسوب می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ به نقل از روزنامه خراسان؛ این بانک، با وجود سرمایه نسبتا اندک پنج هزار میلیارد تومانی توانسته است، در پایان پاییز امسال، 147 هزار میلیارد تومان مانده سپرده سرمایه گذاری داشته باشد که بیش از همه بانک های بورسی کشور است. این بانک 15.5 هزار میلیارد تومان درآمد مشاع داشته و سود پرداختی اش به سپرده ها، رقم حدود 10 هزار میلیارد بوده است که نشان می دهد برای پرداخت سود سپرده ها به منابعی به جز درآمد خود بانک متکی نبوده است و از این نظر، شرایط مالی قابل قبولی دارد.

سود انباشته بانک ملت هزار و 760 میلیارد تومان و سود خالص یک سال منتهی به پایان پاییز امسال در این بانک، دو هزار میلیارد تومان بوده است.

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: