کد خبر: ۸۴۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۱
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک میلیون دستکش یک بار مصرف در شرق تهران به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف یک میلیون دستکش یکبار مصرف در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک میلیون دستکش یک بار مصرف در شرق تهران به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار کیوان ظهیری اظهار داشت: شب گذشته مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک با تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان تخلیه مشکوک محموله کارتن‌های دو دستگاه خاور و نیسان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: بررسی اولیه حکایت از این داشت که رانندگان دو خودرو با همکاری فردی در حال تخلیه بار کارتن‌های خودروها به داخل منزلی قدیمی هستند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران به تحقیق از رانندگان خودرو و فرد مذکور پرداختند و مشخص شد که محموله خودروها متعلق به مالک منزل است و حاوی دستکش یک بار مصرف است.

رئیس پلیس پیشگیری فاتب با اشاره به دستگیری راننده خودروها و مالک منزل، گفت: در بررسی دقیق‌تر مشخص شد محموله حاوی خودروها شامل هزار کارتن حاوی ۱۰ بسته ۱۰۰ تایی دستکش یک بار مصرف در مجموع یک میلیون دستکش یک بار مصرف است.

وی ادامه داد: متهم اصلی این پرونده به جرم خود مبنی بر احتکار اقلام پزشکی با همکاری راننده خودروها اعتراف و هر ۳ متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: