کد خبر: ۸۴۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۸۰۱
پرسپولیس تهران در آستانۀ رقم زدن شگفتی دیگری است.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پس از پیروزی پرسپولیس برابر شهرخودرو در هفته بیست و یکم، سرخ ها یک قدم دیگر به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شدند. سرخ ها هم اکنون با 47 امتیاز در رده نخست جای دارند. نزدیک ترین تعقیب کننده سرخ ها تراکتور تبریز است که با یک بازی کمتر، 10 امتیاز کمتر از پرسپولیس امتیاز دارد و در رده سوم جدول جای دارد. در سخت ترین و رقابتی ترین حالت لیگ برتر، اگر تراکتور 10 بازی پیش روی خود را پیروز شود، 67 امتیازی خواهد شد و این بدان معنا است که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر در بدترین حالت به 68 امتیاز احتیاج دارد. یعنی 21 امتیاز دیگر و یعنی تنها 7 پیروزی از 9 بازی پیش روی.

 

 

جالب است بدانیم که سرخ ها بین هفته های هفتم تا پانزدهم در نیم فصل اول، غیر از تساوی برابر ماشین سازی و شکست برابر نفت مسجد سلیمان، باقی بازی های خود را برده بودند و این یعنی کسب 22 امتیاز. یعنی اگر شاگردان یحیی گل محمدی همچون نیم فصل اول عمل کنند و تنها به دو تیم امتیاز بدهند، در سخت ترین حالت ممکن قهرمان خواهند شد.

حال این نکته را نیز در نظر بگیریم که در بازی های پیش رو باید شاهد بازی های رو در رو بین تیم های استقلال، سپاهان، تراکتور و شهرخودرو باشیم که هر نتیجه ای در این بازی ها برای پرسپولیس می تواند مفید باشد و قطعا باید شاهد از دست دادن امتیاز توسط رقبای پرسپولیس باشیم.

به نظر می رسد تنها اشتباهات مهلک از سوی تیم گل محمدی بتواند قهرمانی را به تیم دیگری بدهد وگرنه باید شاهد صحنه تکراری بالا بردن جام توسط سیدجلال حسینی باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: