کد خبر: ۸۴۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
تعداد بازدید: ۳۲۳
شاخص بورس امروز (شنبه) در نخستین دقایق معاملات با بیش از ۱۹هزار و ۷۴۱ واحد افت به کانال ۵۰۴هزار و ۱۰۹ واحدی رسید.

سقوط ۱۹هزار واحدی شاخص بورسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، شاخص بورس امروز (شنبه) در نخستین دقایق معاملات با بیش از ۱۹هزار و ۷۴۱ واحد افت به کانال ۵۰۴هزار و ۱۰۹ واحدی رسید.

بازار سرمایه از چند روز گذشته وارد رشد لحظه‌ای شد و هر روز شاهد رکوردشکنی‌های جدید در این بازار بودیم. اما با توجه ابلاغیه جدید مبنی بر تغییر حجم مبنا، بازار امروز از آغاز معاملات تغییر رویه داد و در مسیر اصلاح قرار گرفت.

شاخص بورس که معاملات خود را در روز چهارشنبه افزایشی آغاز کرد و در دقایق پایانی بازار با عدد ۵۲۴ هزار واحد به معاملات پایان داد، امروز تا این لحظه (۱۰:۱۰) با ۱۹هزار و ۷۴۱ واحد افت از رکوردشکنی‌های هفته گذشته فاصله گرفت و اکنون به عدد ۵۰۴ هزار و ۱۰۹ واحد رسیده است.

براساس این گزارش تا این لحظه همه شاخص‌های اصلی بورس مانند شاخص قیمت (وزنی - ارزشی)، شاخص کل (هم وزن)، شاخص قیمت (هم وزن)، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم در کنار شاخص کل با افت همراه شده‌اند.

تاکنون اکثر نمادها منفی هستند و نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، پتروشیمی پارس (پارس)، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو)، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) و معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

سقوط ۱۹هزار واحدی شاخص بورس

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: