کد خبر: ۸۴۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۴۹۷
اسامی فرهنگیان فارسی دارای شرایط دریافت مسکن اعلام شد.

۷۵ هزار نفر واجد شرایط دریافت مسکن فرهنگیانبه گزارش خبرداغ به نقل از گسترش‌نیوز: رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس از بارگذاری اسامی فرهنگیان دارای شرایط دریافت مسکن در سایت maskan.medu.ir خبر داد.

مزارعی افزود: تعداد متقاضیان شاغل و بازنشسته دریافت مسکن در سراسر کشور ۳۰۹ هزار نفر است که از این تعداد ۷۵ هزار و ۹۸۴ نفر واجد شرایط شناخته شده و اسامی آنها در سایت مذکور آمده است.

وی اظهارکرد: در این آمار، تفکیک استانی وجود ندارد و هر متقاضی که قبلا ثبت نام کرده باید با مراجعه به سایت مذکور، وضعیت خود را رصد کند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: از ۱۱ اسفند سایت مذکور آماده دریافت اعتراض‌های متقاضیان است و افراد شاکی اگر اعتراضی دارند باید مستنداتی از سوی این تعاونی و اداره کل راه و شهرسازی تامین کنند.

مزارعی ادامه داد: فرآیند استعلام چهارگانه از وزارت راه و شهرسازی برای کنترل فرم (ج)، سازمان ثبت اسناد و املاک بابت دارابودن سند مالکیت فردی، سازمان ثبت احوال کشور مبنی بر احراز هویت فرد‌ی و بانک مسکن برای دریافت تسهیلات یارانه‌ای صورت گرفته و مبنای پالایش و ویرایش متقاضیان مسکن جزو فرآیند مذکور است.

وی گفت: متقاضی باید متاهل یا سرپرست خانوار بوده و زنان خود سرپرست مشروط به داشتن ۳۵ سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار گیرند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش فارس درباره پذیرش مهمان نوروزی در فارس گفت: براساس اعلام قبلی قرار بود از ۱۱ اسفند، رزرو اینترنتی اسکان نوروزی داشته باشیم که این موضوع به دلیل وضعیت موجود بیماری کرونا فعلا کنسل شده و در مورد پذیرش در محل هنوز تصمیمی گرفته نشده که به محض گشایش در این امر، جریان به اطلاع فرهنگیان و هموطنان خواهد رسید.

منبع: صداوسیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: