کد خبر: ۸۴۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴
تعداد بازدید: ۳۰۲
غلامحسین مظفری در بازدید از تمرینات قهرمان المپیک خبر داد:
ساخت مجموعه اختصاصی دو و میدانی، پرتاب دیسک و دیگر رشته‌های این حوزه، در بودجه سال 99 موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قرار می‌گیرد.

تامین بودجه ساخت مجموعه ورزشی پرتاب دیسک کیش در سال 99به گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل این سازمان، طی بازدید از تمرینات احسان حدادی، ورزشکار کشورمان و قهرمان پرتاب دیسک المپیک، ضمن ابراز خرسندی از حضور نام‌آوران ایران در جزیره گفت: باتوجه به شرایط آرام، مناسب و با کیفیت ورزش جزیره، در نظر داریم کیش را به پایگاه اصلی و اساسی تمرینات ورزشکاران و تیم‌های ورزشی که افتخار کشور هستند تبدیل کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش این دیدگاه را رویکرد اصلی سازمان عنوان کرد و با بیان اینکه مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار بازسازی و نوسازی است گفت: کیش بخشی از ایران بزرگ است که با دارا بودن امکانات و ظرفیت‌های مطلوب، به‌ویژه در 6 ماهه دوم سال با شرایط آب و هوایی بسیار مناسب می‌تواند پایگاه ورزش کشور باشد.

غلامحسین مظفری افزود: مایه خوشحالی است که ورزشکار ارزشمند ایران، احسان حدادی تمرینات خود را در جزیره پی‌گیری می کند و ما در مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش در نظر داریم ساخت مجموعه اختصاصی دو و میدانی، پرتاب دیسک و دیگر رشته‌های این حوزه را در بودجه سال 99 موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قرار دهیم.

مظفری همچنین درخصوص بازی‌های جام‌جهانی با اشاره به این‌که رایزنی‌ها با قطر و فدراسیون فوتبال درحال انجام است گفت: متقاضیان زیادی از بخش خصوصی برای آماده‌سازی شرایط میزبانی به ما مراجعه کردند و امیدواریم که تا یک سال پیش از مسابقات، مجموعه‌های استانداردی برای پاسخگویی به نیاز ورزشکاران ملی و بین‌المللی فراهم شود.

گفتنی است غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه، از تمرینات اردوی ورزشکاران تیروکمان پارالمپیک 2020 ژاپن، در جزیره کیش نیز بازدید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: