کد خبر: ۸۴۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۵۲
پس از فروکش آب کشکان و با تلاش‌های نیروهای این شرکت، گاز شهر معمولان وصل شد. شهر معمولان دارای ۲۱۰۰ مشترک است که از روز گذشته تاکنون بدون گاز سرکرده‌اند.

آب کشکان فروکش کرد / گاز شهر معمولان وصل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، پس از فروکش آب کشکان و با تلاش‌های نیروهای این شرکت، گاز شهر معمولان وصل شد.

گاز شهر معمولان پس از بارش‌های زیاد روزهای گذشته و در پی طغیان رودخانه کشکان و شکسته شدن لوله انتقال، روز گذشته قطع شده بود و به علت بالا بودن سطح آب نیروهای شرکت گاز لرستان نتوانستند گاز شهر را وصل کنند.

شهر معمولان دارای ۲۱۰۰ مشترک است که از روز گذشته تاکنون بدون گاز سرکرده‌اند و اکنون پس از فروکش آب کشکان نیروهای شرکت گاز لرستان نسبت به اتصال خط انتقال گاز شهر معمولان اقدام کرده و اکنون مشترکان این شرکت در معمولان از نعمت گاز برخوردارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: