کد خبر: ۸۴۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۳۷۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: باتوجه به بارش شدید باران، پل دوآب ویسیان شهرستان دوره چگنی به زیر آب رفت و ارتباط جاده ای با این بخش قطع شد.

پل به گزارش خبرداغ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: باتوجه به بارش شدید باران، پل دوآب ویسیان شهرستان دوره چگنی به زیر آب رفت و ارتباط جاده ای با این بخش قطع شد.

عباس شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین بخشی از باند رفت محور خرم‌آباد - پلدختر در منطقه مورانی اکنون بطور کلی تخریب شده و تردد در این منطقه امکان پذیر نیست.

وی افزودد: همچنین بخشی از سازه عرشه پل "کیان آباد" شهرستان پلدختر بر اثر بارش شدید باراین و جاری شدن سیل تخریب شده و ارتباط جاده ای قطع می باشد.

وی افزود: باتوجه به بارش شدید باران، پل دوآب ویسیان به زیر آب رفت و ارتباط جاده ای قطع شد.

شرفی اضافه کرد: پل بابازید در مسیر ارتباطی کوهدشت به پلدختر هیچگونه مشکلی ندارد و تردد بر روی این پل برقرار است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: طی ۳۸ ساعت گذشته متوسط بارش های استان ۹۴.۷ میلیمتر بوده است.

بهروز مرادپور ادامه داد: بارش ها تا پایان وقت امروز ادامه دارد و مردم استان با توجه به حجم بالای بارشهای رگباری و افزایش دبی رودخانه ها به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه ها بخصوص قسمت‌های عبوری درون شهرها توقف نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: