کد خبر: ۸۴۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
تعداد بازدید: ۲۵۲
با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، سینما‌ها و برخی اماکن عمومی به دلیل شیوع ویروس کرونا، شبکه یک سیما جدول پخش خود قرار داد.

کرونا عطاران و رامبد جوان را به شبکه یک آوردبا تمهیدات ویژه معاونت سیما برای افزایش فضای نشاط و سرگرمی در تعطیلی خاص این ایام، جدول پخش شبکه یک به عنوان شبکه هر ایرانی تغییرات جدی کرد و با حذف برخی برنامه‌های روزانه، چند برنامه سرگرمی محور روانه آنتن می‌شود.

به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در کنار این برنامه‌های سرگرمی، نکات و برنامه‌های سلامت و پزشکی نیز پخش خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی جدید، قرار است هر روز صبح ساعت ۹:۳۰ یک فیلم سینمایی طنز پخش شود. سریال محبوب و خاطره انگیز «خانه به دوش» نیز هر روز ساعت ۱۷ و «خندوانه» هر روز ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک پخش می‌شوند.

مسابقه «سبقت» نیز هر شب ساعت ۲۳:۱۵ روانه آنتن خواهد شد. برنامه‌های صبح بخیر ایران، سیمای خانواده، آفتاب شرقی و جشنواره کارآفرینی و بخش‌های اخبار همچنان در باکس ثابت خود ادامه خواهند داشت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: