کد خبر: ۸۴۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۱
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دستور داد
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طی نامه‌ای به معاون میراث‌فرهنگی و معاون گردشگری کشور، دستور داد از پذیرش بازدیدهای گروهی در موزه‌ها و مراکز گردشگری دولتی و خصوصی خودداری شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، در متن نامه دکتر علی اصغر مونسان به محمدحسن طالبیان و ولی تیموری آمده است:

«به‌منظور مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور، الزامی است ضمن رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پیشگیری از شیوع این بیماری، به کلیه موزه‌های کشور اعم از دولتی و خصوصی، مراکز تاریخی و فرهنگی، پایگاه‌های ملی و جهانی، مراکز گردشگری و سایر زیرمجموعه‌های ذی‌ربط اعلام می‌شود از پذیرش بازدیدهای گروهی (دانش‌آموزی، دانشجویی و...) خودداری کنند.

بدیهی است تمهیدات لازم برای عوامل و کارکنان مجموعه‌های یادشده از قبیل ماسک، مواد ضد‌عفونی‌کننده و... در نظر گرفته شود و همچنین نسبت به نصب علائم هشدار دهنده برای بازدیدکنندگان اقدام شود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: