کد خبر: ۸۴۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۳۸۳
همزمان با ادامه نوسانات در بازار، آخرین اخبار درباره جدیدترین قیمت ارز، سکه، طلا و خودرو را بخوانید.

آخرین قیمت طلا، سکه، ارز و خودروبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها ، همزمان با ادامه نوسانات در بازار، آخرین اخبار درباره جدیدترین قیمت ارز، سکه، طلا و خودرو را بخوانید.

قیمت سکه به ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز دوشنبه ۵ اسفند ۹۸ به ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۱ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۹۵۰ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۶۸۳ دلار و ۶۳ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۶۲۱ هزار و ۲۱۷ تومان است.

قیمت دلار در بازار امروز

بر اساس معاملات انجام شده در صرافی‌های مجاز امروز، (۵ اسفند ۹۸) هر دلار آمریکا به مبلغ ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان و هر اسکناس یورو به قیمت ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شدند.

قیمت دلار ۵۰ تومان نسبت به دیروز کاهش یافت و یورو نیز تغییر قیمت نداشته است. دیروز دلار به نرخ ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان و یورو به قیمت ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان بود.

آخرین قیمت خودروهای داخلی در بازار 

بر اساس معاملات انجام شده امروز ( ۵ اسفند ۹۸) قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش متوسط ۳ میلیون تومانی همراه است.

قیمت روز خودروهای داخلی

ثثثث

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: