کد خبر: ۸۴۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۳۳۲
سید علی آقازاده استاندار مرکزی: از تمام مردم استان در شهر و روستا تقاضا می کنیم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از حضور غیرضروری در اماکن شلوغ و پرازدحام خودداری کنند.

استاندار مرکزی: فوت یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا / شمار قربانیان به 6 نفر افزایش یافتسید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: یک نفر در استان مرکزی براثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ، وی اضافه کرد: از تمام مردم استان در شهر و روستا تقاضا می کنیم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از حضور غیرضروری در اماکن شلوغ و پرازدحام خودداری کنند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: تعطیلی یک هفته‌ای مدارس و دانشگاه‌های استان هم به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در استان بوده است.

محمد جمالیان رئیس علوم پزشکی اراک نیز گفت: براساس تصمیم اخذ شده در جلسه پدافند زیستی استان کلیه مدارس و دانشگاه ها تا آخر هفته تعطیل شد تا بتوانیم سرعت انتشار ویروس را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز سه مورد مشکوک جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده که باید آزمایشات قطعی آنها انجام شود افزود: به محض اینکه پاسخ تست تاییدی دریافت شود به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: