کد خبر: ۸۴۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۱۷۱
وزیر خارجه کانادا امتناع ایران از تحویل جعبه سیاه را مخالف پروتکل‌های بین المللی دانست.

قسم می‌خوریم خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی پاسخ همه سوالات خود را پیدا کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، کانادا عصبانیت خود را در مورد تأخیر «بی‌سابقه» در تحویل جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی توسط ایران اعلام کرد. 

فرانسوا فیلیپ شامپین، وزیر خارجه کانادا در این باره مدعی شد: ادامه امتناع ایران از تحویل جعبه‌های سیاه هواپیما، مخالف پروتکل‌های بین‌المللی است و برای تحقیقات در مورد سقوط این هواپیما مخرب است. 

وی گفت: راه کشف حقیقت، تحلیل  محتوای جعبه‌های سیاه است. بنابراین به وضوح ما از ایران می‌خواهیم که در این راستا حرکت کند.

وزیر امور خارجه گفت: قسم می‌خوریم خانواده‌های قربانیان پاسخ همه سوالات خود را در مورد این فاجعه وحشتناک پیدا کنند. همچنان به فشار برای پاسخگو ساختن ایران ادامه می‌دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: