کد خبر: ۸۴۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۱۸۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما آمده‌ایم نگذاریم صدای اصلاح‌طلبی در مجلس خاموش شود.

مجید انصاری: ما هوس کرسی مجلس نداریم/ آمده‌ایم نگذاریم صدای اصلاح‌طلبی در مجلس خاموش شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مجید انصاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در همایش حزب مردمسالاری با اشاره به تبلیغات گروه‌های مختلف برای مجلس یازدهم گفت: ما اخلاق گروه‌ها و دستگاه سیاسی را در این چند ماه دیدیم. مخالفان برای اینکه اصلاح‌طلبان به مجلس راه پیدا نکنند و فقط خودشان در قوه‌مقننه حضور داشته باشند دست به همه‌گونه تخریب زدند و چون من سرلیست احزاب اصلاح‌طلب بودم فکر کردند با تخریب بنده مجموعه اصلاح‌طلبی تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: چندین سایت منتسب به اصولگرایان انواع دروغ‌ها و تهمت‌ها را به بنده وارد کردند. گفتند فرزندان انصاری در آمریکا زندگی می‌کنند در حالیکه تمام بچه‌های من در ایران هستند. عکس خانه یکی از سفرای خارجی مقیم تهران را پخش کردند و ادعا کردند این خانه چند هزار متری من است در حالیکه تمام ادعاهای آنان دروغ بود.

انصاری در پایان افزود: من از شما می‌خواهم در ساعت‌های آینده بقیه مردم را برای حضور در انتخابات و رأی به اصلاح‌طلبان تشویق کنید. ما هوس کرسی مجلس را نداریم. ما آمده‌ایم نگذاریم صدای اصلاح‌طلبی در مجلس خاموش شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: